תמיכה למוצרים אשר נרכשו דרך האתר סידי סופט תוכנה ומחשוב

 

לקוח יקר - לשירותך אנו מציינים כאן את הטלפונים והדרך ליצירת קשר עם מוקדי התמיכה בישראל , של מרבית המוצרים אותם אנו משווקים. נדגיש כי האחריות למוצרים היא של היבואן בלבד עפ"י כתב האחריות. אך באם נתקלת בבעיה כלשהי בקבלת שרות אנא ידע את שרות הלקוחות שלנו וננסה לסייע.

 

 

 

תמיכה ושירות למוצרי Dell

  • שירות ותמיכה עבור מחשבים נייחים וניידים : 1-809-444-688
  • שירות ותמיכה עבור שרתי Dell בטלפון : 1-809-444-693
  • טלפון מעבדת שירות - יעל פתרונות : 09-9527555
  • בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברת DELL בטלפונים המצויינים לעיל בין השעות 9:00-17:00.
  • רצוי להכין בטרם הפנייה את מספרו הסידורי של המכשיר כפי שמצוין בגב המכשיר (SERVICE TAG). כדי לקבל שרות תיקונים יש צורך להציג העתק מחשבונית המס של סידי סופט.

 

תמיכה ושירות למוצרי Lenovo

  • שירות לניידים ביתיים מסדרת Lenovo IDEAPAD:
  • לשרות לקוחות, תמיכה טכנית, פתיחת קריאות ואיסוף מחשבים, יש לפנות לשרות לקוחות של LENOVO בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00 בטלפון 1-809-258-990

  • בירורי מעבדה, סטטוס תיקון ניתן לקבל בפנייה טלפונית לשרות לקוחות בטלפון – 1-809-258-990 , או לחלופין באתר המעבדה בכתובת –www.cpm-israel.com (יש לצטייד במספר סידורי של המחשב או במספר תיקון של המעבדה)

  • לאיסוף או מסירה של מחשב ללא שליח עד הבית : ישירות למעבדה - מעבדת התיקונים עובדת בימים א-ה בין השעון 08:00-17:00 ברח' בזל 16, פתח תקוה

  • טלפון לביצוע איסוף או מסירה מתבצעים על ידי חברת זיגזג וניתן לפנות אליהם בטלפון 1-801-713-902

  • הלקוחות צריכים להצטייד במספר איסוף (מתחיל ב- 703) או לחלופין דרך נקודות האיסוף:

    • אילת – ידיעות אילת – רחוב הספן 9, . שעות פעילות: א-ה 9:00-15:00

    • באר שבע – קיי הפצה, שעות פעילות: א-ה 8:00-14:00

    • חיפה– רחוב הפלס 4, שעות פעילות: א-ה 8:00-17:00

    • ירושלים – הוריקן שליחויות , רחוב עם ועולמו 3, שעות פעילות: א-ה 8:00-17:00

    • קריית שמונה – אל. פי. סי – רחוב תל חי 102

מעבדות השירות של יבמ:

  • כתובת מרכז השירות: רחוב רחבעם זאבי, בית עמיטק, גבעת שמואל. 

  • השירות ניתן ללקוחות יבמ ולנובו. 

  • לרשותכם עומדת מעבדת השירות ומוקד סיוע טלפוני בנושאי חומרה ותוכנה . 

  • שעות הפעילות: 08:00-17:00 בימים א-ה. 

  • מספר הטלפון העומד לרשותכם בנושא שרות לקוחות, מעבדת שירות וסיוע טלפוני בנושאי חומרה ותוכנה הוא – 6557* , 03-9142800 

  • במוקד השירות הטלפוני ניתן ומומלץ לבצע אבחון ראשוני של התקלה . 

  • אבחון ראשוני יאפשר לקבל שירות מהיר ויעיל יותר עם הגעתכם למעבדת השירות.

      

תמיכה ושירות למוצרי HP

  • בעמוד הראשי של אתר הבית של HP ישראל בכתובת https://www.hp.co.il - ביחרו באפשרות "תמיכה ופתרון בעיות" - שם אפשר למצוא דרכים רבות לקבלת פתרון לבעייה.
  • לקבלת שירות עבור מוצרי צריכה ביתיים - התקשרו לטלפון: 1-700-503-048
  • לקבלת שירות עבור תחנות עבודה ומוצרים עסקיים - התקשרו לטלפון: 09-8304848
  • לקבלת שירות עבור שרתים ותחנות עבודה - התקשרו לטלפון 09-7623300
  • למוצרי HP ניתנת אחריות ותמיכה ע"י HP ישראל בלבד .
  • בכל בעיה, שאלה, טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברת HP בטלפון 09-8304848 בין השעות 9:00-18:00.
  • רצוי להכין בטרם הפנייה את מספרו הסידורי של המכשיר כפי שמצוין בגב המכשיר. כדי לקבל שרות תיקונים יש צורך להציג העתק מחשבונית המס של סידי סופט.

 

 

תמיכה ושירות למוצרי Microsoft

  • למוצרי Microsoft ניתנת אחריות ותמיכה ע"י מיקרוסופט ישראל בע"מ בלבד.
  • בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות לשירות הלקוחות של חברת מיקרוסופט בטלפון ‎09-7625400, בימים א'-ה' בין השעות ‎ 08:00-18:00 ובימי שישי בין השעות 08:00-1300
  • לשאלות הנוגעות לתמיכה טכנית ניתן גם לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת : msilcss@mssupport.microsoft.com .
  • רצוי להכין בטרם הפנייה את מספרו הסידורי של המוצר כפי שמצוין בגב האריזה.
  • ניתן לקבל הכוונה וייעוץ מקוון , דרך מרכז התמיכה של microsoft באינטרנט , דרך הקישור הבא: https://support.microsoft.com/?ln=he
  • שירות ותמיכה עבור מוצרי XBOX בטלפון 1-809-21-33-26

 

תמיכה ושירות למוצרי Adobe

  • למוצרי Adobe אשר נרכשו דרך חברת סידי סופט, ניתנת אחריות ותמיכה ע"י Adobe (אדובי)
  • בכל בעיה , שאלה, טענה או תקלה במוצר יש לפנות לשירות הלקוחות של חברת אדובי בטלפון 1-809-344-217, בימים א'-ה' בין השעות ‎09:00-17:00
  • מעבר לשעות הפעילות ניתן להכנס לאתר : www.adobe.com
  • הצ'אט לאחר שעות הפעילות הינו באנגלית בלבד

 

 

תמיכה ושירות למוצרי Symantec -סימנטק

 

 

תמיכה ושירות למוצרי Apple , OnePlus

  • תמיכה ושרות בטלפון 1-700-70-18-70 שיחה חינם למרכז השירות העולמי

 

תמיכה ושירות למחשבים ניידים Asus

  • שירות ותמיכה בטלפון 1-700-72-11-77
  • במחשבים ניידים של Asus הכוללים איסוף והחזרה מבית הלקוח יש ליצור קשר טלפונית עם המעבדה

 

תמיכה ושירות למוצרי APC

  • שירות ותמיכה למוצרי אל פסק של APC בטלפון 03-5598555
  • עבור מוצרי APC Enterprise יש ליצור קשר בטלפון 09-8305542

 

 

 

שירות לקוחות HP | שירות לקוחות לנובו | תמיכה לנובו | שירות לקוחות Lenovo | מיקרוסופט תמיכה טלפון | מיקרוסופט שירות לקוחות טלפון | דל שירות לקוחות | דל תמיכה טלפון | תמיכה אסוס | שירות לקוחות אסוס | תמיכה HP 

תמיכה Dell | תמיכה מדפסות HP | שירות לקוחות HP | שירות לקוחות לנובו | שירות לקוחות סימנטק | תמיכה סימנטק | שירות לקוחות אדובי | תמיכה אדובי | אדובי תמיכה

 


    רכישת מחשבים ניידים | מחשב נייח מומלץ | ציוד תקשורת | דיסקים קשיחים פנימיים | שרתים | גיבוי | מחשב נייד גיימינג | מחשב שולחני Dell | Adobe Photoshop | Adobe Creative Cloud | Microsoft Surface Book | Visual Studio | מכירת מחשבים ניידים | אל פסק | מחשב נייד HP | מחשב נייד Lenovo |
           Adobe Creative Cloud | תוכנות אופיס | Windows Server | Adobe Illustrator | Adobe Acrobat | MS Project | Adobe Indesign | אנטי וירוס Eset NOD32 | אנטי וירוס AVG | מדפסות | סורקים | שרת Dell | שרת HP | SQL Server | שרת Lenovo |
           רישוי מיקרוסופט | מחשבים נייחים | חנות מחשבים ניידים | מחשב all in one | תוכנות למחשב | תוכנת עריכת וידאו | מחשב לעריכת וידאו | תחנת עגינה | מחשבי גיימינג | מחשב שולחני | חנות מחשבים | שירות מחשבים תמיכה מרחוק | מחשב נייד לנובו | מסך מחשב | לוח אם למחשב |