תמיכה למוצרים אשר נרכשו דרך האתר סידי סופט תוכנה ומחשוב

 

לקוח יקר - לשירותך אנו מציינים כאן את הטלפונים והדרך ליצירת קשר עם מוקדי התמיכה בישראל , של מרבית המוצרים אותם אנו משווקים. נדגיש כי האחריות למוצרים היא של היבואן בלבד עפ"י כתב האחריות. אך באם נתקלת בבעיה כלשהי בקבלת שרות אנא ידע את שרות הלקוחות שלנו וננסה לסייע.

 

 

 

 

תמיכה ושירות למוצרי Dell

 

  • שירות ותמיכה עבור מחשבים נייחים וניידים : 1-809-444-688
  • שירות ותמיכה עבור שרתי Dell בטלפון : 1-809-444-693
  • טלפון מעבדת שירות - יעל פתרונות : 09-9527555
  • בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברת DELL בטלפונים המצויינים לעיל בין השעות 9:00-17:00.
  • רצוי להכין בטרם הפנייה את מספרו הסידורי של המכשיר כפי שמצוין בגב המכשיר (SERVICE TAG). כדי לקבל שרות תיקונים יש צורך להציג העתק מחשבונית המס של סידי סופט.

 

תמיכה ושירות למוצרי Lenovo

 

  • שירות לניידים ביתיים מסדרת Lenovo IDEAPAD :
  • לשרות לקוחות, תמיכה טכנית, פתיחת קריאות ואיסוף מחשבים, יש לפנות לשרות לקוחות של LENOVO בימים א-ה בין השעות 08:00-18:00 בטלפון 1-809-258-990

  • בירורי מעבדה, סטטוס תיקון ניתן לקבל בפנייה טלפונית לשרות לקוחות בטלפון – 1-809-258-990 , או לחלופין באתר המעבדה בכתובת –www.cpm-israel.com (יש לצטייד במספר סידורי של המחשב או במספר תיקון של המעבדה)

  • לאיסוף או מסירה של מחשב ללא שליח עד הבית : ישירות למעבדה - מעבדת התיקונים עובדת בימים א-ה בין השעון 08:00-17:00 ברח' מנחם בגין 37, בית רובינשטיין בקומת הכניסה (1-)

  • טלפון לבירור סטטוס של איסוף המוצר או אספקתו -FEDEX : 03-9202240 .

  • הלקוחות צריכים להצטייד במספר איסוף ( 380 ) או מספר שטר מטען לפניי שפונים לפדקס

    או לחלופין דרך נקודות האיסוף:

  • חיפה – סניף יו פי אס בונה אליעזר 11 ימים א-ה 08:00-17:00

  • באר שבע – סניף יו פי אס – דרך חברון 66 ימים א-ה 08-17:00

  • ירושלים – סניף פדקס - כנפי ישרים 22 ימים א-ה 08:00-17:00

מעבדות השירות של יבמ :

  • כתובת מרכז השירות: רחוב רחבעם זאבי, בית עמיטק, גבעת שמואל. 

  • השירות ניתן ללקוחות יבמ ולנובו. 

  • לרשותכם עומדת מעבדת השירות ומוקד סיוע טלפוני בנושאי חומרה ותוכנה . 

  • שעות הפעילות: 08:00-17:00 בימים א-ה. 

  • מספר הטלפון העומד לרשותכם בנושא שרות לקוחות, מעבדת שירות וסיוע טלפוני בנושאי חומרה ותוכנה הוא – 6557* , 03-9142800 

  • במוקד השירות הטלפוני ניתן ומומלץ לבצע אבחון ראשוני של התקלה . 

  • אבחון ראשוני יאפשר לקבל שירות מהיר ויעיל יותר עם הגעתכם למעבדת השירות.

      

תמיכה ושירות למוצרי HP

 

  • בעמוד הראשי של אתר הבית של HP ישראל בכתובת https://www.hp.co.il - ביחרו באפשרות "תמיכה ופתרון בעיות" - שם אפשר למצוא דרכים רבות לקבלת פתרון לבעייה.
  • לקבלת שירות עבור מוצרי צריכה ביתיים - התקשרו לטלפון: 1-700-503-048
  • לקבלת שירות עבור תחנות עבודה ומוצרים עסקיים - התקשרו לטלפון: 09-8304848
  • לקבלת שירות עבור שרתים ותחנות עבודה - התקשרו לטלפון 09-7623300
  • למוצרי HP ניתנת אחריות ותמיכה ע"י HP ישראל בלבד .
  • בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברת HP בטלפון 09-8304848 בין השעות 9:00-18:00.
  • רצוי להכין בטרם הפנייה את מספרו הסידורי של המכשיר כפי שמצוין בגב המכשיר. כדי לקבל שרות תיקונים יש צורך להציג העתק מחשבונית המס של סידי סופט.

 

 

תמיכה ושירות למוצרי Microsoft

 

  • למוצרי Microsoft ניתנת אחריות ותמיכה ע"י מיקרוסופט ישראל בע"מ בלבד .
  • בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות לשירות הלקוחות של חברת מיקרוסופט בטלפון ‎09-7625400, בימים א'-ה' בין השעות ‎ 08:00-18:00 ובימי שישי בין השעות 08:00-1300
  • לשאלות הנוגעות לתמיכה טכנית ניתן גם לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת : msilcss@mssupport.microsoft.com .
  • רצוי להכין בטרם הפנייה את מספרו הסידורי של המוצר כפי שמצוין בגב האריזה .
  • ניתן לקבל הכוונה וייעוץ מקוון , דרך מרכז התמיכה של microsoft באינטרנט , דרך הקישור הבא : https://support.microsoft.com/?ln=he
  • שירות ותמיכה עבור מוצרי XBOX בטלפון 1-809-21-33-26

 

תמיכה ושירות למוצרי Adobe

 

  • למוצרי Adobe אשר נרכשו דרך חברת סידי סופט, ניתנת אחריות ותמיכה ע"י Adobe (אדובי)
  • בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות לשירות הלקוחות של חברת אדובי בטלפון 1-809-344-217, בימים א'-ה' בין השעות ‎09:00-17:00
  • מעבר לשעות הפעילות ניתן להכנס לאתר : www.adobe.com
  • הצ'אט לאחר שעות הפעילות הינו באנגלית בלבד

 

 

תמיכה ושירות למוצרי Symantec -סימנטק

 

 

 

תמיכה ושירות למוצרי Apple , OnePlus

 

  • תמיכה ושרות בטלפון 1-700-70-18-70 שיחה חינם למרכז השירות העולמי

 

תמיכה ושירות למחשבים ניידים Asus

 

  • שירות ותמיכה בטלפון 1-700-72-11-77
  • במחשבים ניידים של Asus הכוללים איסוף והחזרה מבית הלקוח יש ליצור קשר טלפונית עם המעבדה

 

תמיכה ושירות למוצרי APC

 

  • שירות ותמיכה למוצרי אל פסק של APC בטלפון 03-5598555
  • עבור מוצרי APC Enterprise יש ליצור קשר בטלפון 09-8305542

                               מחשבים ניידים | מחשבים שולחניים | ציוד תקשורת | דיסק קשיח SSD | שרתים | גיבוי | מחשב נייד Asus | מחשב שולחני Dell | מכירת תוכנה | תוכנות מיקרוסופט | Adobe Photoshop | Adobe Creative Cloud | דיסקים קשיחים | Microsoft Surface Pro | Microsoft Surface Book | Visual Studio

                                                  מחשב נייד Dell | אל פסק | מחשב נייד HP | מחשב נייד Lenovo | תוכנות אדובי | תוכנות אופיס | Exchange Server | Windows Server | Windows Remote Desktop | Microsoft Visio | Adobe Illustrator | Adobe Acrobat | MS Project | Adobe Indesign

                                                          אנטי וירוס Eset NOD32 | אנטי וירוס AVG | מדפסות | סורקים | Adobe Premiere Pro | Adobe Stock | שרת Dell | שרת HP | מקלדת אלחוטית | מסכי מחשב | SQL Server | שרת Lenovo | רישוי תוכנה | CorelDRAW Graphics Suite